2010. január 30., szombat

Továbbképzési nap Budaörsön

Az őszi továbbképzés az influenza miatt a múlt hétre tolódott.
Több kolléga ötleteként ekkorra terveztem a magyartanárok együttműködő csoportjának létrehozását, amiről korábban hírt adtam.
Nagy izgalommal készültem és szedtem össze a gondolataimat.
Sajnos nem úgy sikerült ez a találkozó, ahogy vártam, nem éreztem úgy, hogy átment az üzenet, és sikerült volna fellelkesítenem a kollégákat az együttműködésre.
Sokat gondolkodtam ennek okán, s elsősorban magamat hibáztatom: ügyetlenül vezettem ezt a konferenciát. Az előadásom után nem provokáltam beszélgetést, csak vártam, hogy hozzászólnak a kollégák, majd amikor már úgy tűnt, hogy kiscsoportok kezdenének inkább beszélgetést, leültem egy csoporthoz, nem figyeltem a többiekre, akik elszéledtek elégedetlenül. A másik ok nagy valószínűséggel az volt, hogy néhány kolléga nem tudta, mire jön, s mást várt. Hagyományos továbbképzést, ahol egy előadó megmondja a tutit, vagy bemutat egy órát, majd hazamegyünk. Erre én előadtam a gondolataimat, kérdéseimet, kételyeimet, s munkára biztattam őket az együttműködési ötletemmel.
Kedves Kollégám, aki ezt a bejegyzést olvasod! Kérlek, tekints el a szóvivő ügyetlenségétől, s vidd tovább a jó hírt: Budaörsön egymással együttműködni akaró iskolák és magyartanárok vannak. S, ha érzel erőt magadban: olvasd és írd a blogunkat, használd és bővítsd ötleteiddel a dokumentumtárunkat, s bíztasd erre kollégáidat is!
Üdvözlettel: Demeter Éva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése